niedziela, 28 marca 2010

Ty też chcesz się nauczyć pisać?

Witaj,

Mam na imię Jacek i założyłem tego bloga, aby dzielić się z Tobą tym wszystkim, co wiem i myślę o pisaniu. Znajdziesz tu mnóstwo porad - jak prowadzić blog, jak tworzyć e-booki, jak pisać książki, wiersze, opowiadania, czy wreszcie jak napisać skuteczną mowę, albo wypracowanie na przysłowiową szóstkę z plusem.

Będę tutaj także publikował rozmaite wyszperane nie tylko w internecie ciekawostki związane z pisaniem - anegdoty o pisarzach, wywiady, czasem recenzje książek...

Stworzyłem ten blog również dlatego, żeby w ten sposób zmotywować i zainspirować samego siebie do dalszego rozwoju i ciągłej nauki, ponieważ uważam, że ten, kto się nie rozwija - nie tylko nie stoi w miejscu, ale zwyczajnie się cofa.

Zapytasz pewnie dlaczego uważam się za osobę kompetentną do przekazania Ci tej wiedzy? Otóż ktoś, kto twierdzi, że "pozjadał wszystkie rozumy" według mnie nie jest osobą wartą słuchania. Ja mogę powiedzieć tylko tyle - piszę od wielu lat. W szkole podstawowej i potem w liceum dostawałem zawsze najwyższe oceny z wypracowań. Wygrałem kilka drobnych konkursów. Publikowałem swoje wiersze i opowiadania nie tylko w magazynach internetowych, ale też w pewnym kwartalniku literackim. Dużo, bardzo dużo nawet, piszę do szuflady i kiedyś przyjdzie pora (a może ten blog stanie się pretekstem) te rzeczy pokazać światu. Od kilku lat wreszcie uprawiam zawód dziennikarza, można więc powiedzieć, że z pisania żyję.

Tak czy inaczej nie zamierzam jednak przekonywać Cię w żaden inny sposób, jak po prostu zawartością mojego bloga. Zapraszam - zaglądaj tutaj i oceń sam/sama.

Będzie mi bardzo miło, jeśli zdecydujesz się towarzyszyć mi w tej wędrówce przez oceany słów. Chcę, żeby to była nasza wspólna wędrówka. Nasza wspólna "Magia Pisania".

2 komentarze: